Kalite Politikamız

TRASER  müşterilerine mümkün olan en iyi hizmeti vermeyi ve üzerinde mutabakata varılan teknik verilerin tüm gereklerini, istenilen sürede, ekonomik, ve güvenilir olarak müşteri beklentilerini karşılayacak veya aşacak şekilde yerine getirmeyi taahhüt eder.

Amacımız mevcut müşterilere verilecek hizmette sürekliliği sağlamak, ilişkileri geliştirebilecek yeni müşteriler bulmak, rakiplerin önünde kalabilmek, sürekli gelişim (CIP) proseslerini uygulayarak etkin bir takip sistemi ile hedeflerimize ulaşmaktır.

Hizmet faaliyetlerimiz müşteri memnuniyetini, çevreyi koruma bilincini ve personelinin güvenli ve sağlıklı bir işte çalışmasını hedefleyen etkin proseslerimiz sayesinde yürütülmektedir.

Verdiğimiz hizmetler sırasında ve bu hizmetleri yerine getirmek için gerçekleştirdiğimiz faaliyetlerimiz sırasında çevreye olan etkilerimizi elimizden geldiğince azaltmak çevresel sorumluluğumuzun bir parçasıdır.

Müşteri sahasında yaptığımız işlerde müşterilerimizin çevre ve iş güvenliği konusundaki şartlarını uygulamada tam uyum sağlarız. Çevre kazası ve iş kazası oluşmaması için gereken tüm tedbirleri alır.

TRASER bu sonuca, müşteri memnuniyetini sağlamak için tüm seviyelerde bireysel katkısını vermeye hazır ve kendini işine adamış yetenekli personeli sayesinde ulaşabileceğinin bilincindedir.

Genel Müdür
Ender Kopanoğlu

Çözüm Ortaklarımız

Sertifikalarımız

TRASER Trafo Servisi, Bakım Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. © 2013 Tüm Hakları Saklıdır.